
|
Rase BErsalah,,
Thursday, 30 June 2011 • 21:12 • 0 comments ASSALAMMUALAIKUM,, to my dear reader's...aq ad post ary 2..psl apew yg aq x suker..tpy hari nie aq rase mcm bersalah pulak dkt owg nie..hurm,,apew boley aq buad??da terlintas dri fikiran aq,nk tulis apew..kan??aq mmg x suker klw ad org yg lebey2 psl hal kecik jerk..aq x,dye pulak...pastu nk buad cerita plak tu..psl nie..mmg aq x suke!!Benci lh..!!kwn aq pulak tu..ish...kan da aq salahkn org laen disebabkn dye..ataupown dye sngaje nk buad aq benci dkt org tu..sbb dye penah ngan org tu..(alah,,fhm2 jrk lh ea..)hahah,,:(urm..tu jerk lh.. |
Wannie !
TALKIE TALKING
FOLLOWERS BLOG ARCHIVE; |