
|
AQ suda bosan!!
Wednesday, 22 June 2011 • 06:48 • 0 comments Aq bosan klaw pegy sklh x abiz2 ad jerk mslh yg tmbul..2lh,nielh..huish!!!x boley nak tngok org sng!KENAPE??aq,x suke dngar ckgu asyik nk mmbebel..pas2 biler owg x dngar nk buad muke pulak nk mrajok konon..aq x heran,,,HAhaha..aq rase mcm x nk sklh dkt situ lg..tp aq nnty miss my bestie..ish,x boley..adoi,aq da nk GILER da.. p/s:aq tulis nie apew jerk yg trlintas diotak aq,,aq nk berubah,x nk kene mrh ngan ckgu lg..:( |
Wannie !
TALKIE TALKING
FOLLOWERS BLOG ARCHIVE; |