
|
Memorial Lisa House ❤
Friday, 6 July 2012 • 06:49 • 0 comments Hai . Assalamualaikum ♥ sebenarnya , x plan pun nak pegy rumah lisa . Kebetulan mase tuh tangan gatal nak call lisa ,pastu lisa pun ajaklah pegy rumah dye .Biasenya time hari sabtu lisa tuisyen jadi hari tuh untunglah boleh pegy rumah lisa .. huhu .Kiteorang dah lame x jumpe ,last jumpe pun mase tahun lpas mase lisa nak amek handfon dye kat sch lame ,tapi sekejap jer lah .Then mase dah sampai dpan rumah lisa ,aq cakap dkat aien 'btul ker nie rumah lisa ?mcm x dew org jer' pastu aien cakap adalah cuba tngok langsir dye goyangII .ha'alah x nampak .hahah . pastu biler lisa dah kluar kteorg pun masuklah rumah lisa .. wah cantik ! Aien dye x lame pun pegy rumah lisa sbb ayah dye trus amek dye mase ayah dye balik keje . Jadi aq lah yg menetap dkat rumah lisa lame skit ..huhu , tunggu yunie x sampaiII kate nak datang lpas balik dari merentas desa tapi pkul 5:30 kot lah baru dye sampai . Mase tngah bosan aq bkak lah vedio #justinbieber lagu baru dye {boyfriend}!!! kte obses dgn justin bieber !!! hahah. Pastu kte story mory lah dgn lisa . macamII ♥,ok terima kasih sbb dngar keluhan dihati nie . lisa ♥ .Hurmm kte tunggu abah kte amek . tapi lame sangat pastu yunie dye suruh tumpang naik motor dye . Tapi bile aq naik motor tuh x boleh start, biler turun boleh pulak start . ! kan dah kna ! bhahahah . tapi yunie x jadi pun hantar ,giler ? takot aq . dah lah dye bawak motor macam ape ? macam nak terjatuh pun ada . yunie nak hantar sampai dpan kolej . nak tunggu abah amek pun x tawu pkul bape sbb abah baru balik daripada jb .. mase yunie nak hantar dpan kolej tuh pun dah nak dkat maghrib .. so better tunggu dkat rumah lisa jer lah kan . x boleh blah lah ,sbb patah balik rumah lisa . hahaha lpas patas balik yunie pun balik rumah dye . aq tunggu lah abah .k sabar ♥ sampai dah habis azan maghrib baru lah abah datang . thank good sbb buat malu jer ! aduiii ! Biler sampai dkat sch yunie terbahakII ktawa . aq pun , sbb kjadian smalam-smalam nya ! aien smpai sch , pastu dye citer dkat kteorang yg lisa citer pasal tuh .. huh --' . hurm .. lain kali klaw nak pegy rumah member set dulu time baru lah boley pegy balik dgn tiada kemaluan ..! pfftttt ♥ p/s:::: my story are my wonderful world . Thank you for reading .. {kalaw bace btulII ayat nya macam terabur sikit ..}huhu ♥ |
Wannie !
TALKIE TALKING
FOLLOWERS BLOG ARCHIVE; |